hey searching 4 wat?wc

Hey,searching for what ??. WELCOME!!...

last seen•oןןǝɔ ɟɐɹʎsɐ•

Tuesday 30 April 2013

GADIS 12 TAHUN LAHIRKAN ANAK,

Hha, caye x caye...perempun bawah umur ini BERJAYA melahirkan seor4ang anak kndung hasil drpd perbuatan abg kndungnya sendiri...
alkisah....TRESSA MIDDLETON..nama glamour wanita ini disebalik kisah hiduo yg agak perriihh..

" abang kandung sendiri??? "

masih duduk di bangku sekolahrendah ketika melahirkan anak pertama-
usia nya belum genap 12 tahun ketika abgnya melakukan keganasan seksual yg buat kn  berlakunya hamil...
.
hasil DNA mmbuktikan bhwa abgnya sbgai sah ayah biology kpd anak permpuan nya,....abgnya dipenjara.

dye trpkse mmbesarkannya seorang diri.
2tahun mnjaga anaknya seorang diri akirnya dia terpkse brserah.gadis asal BATHGATE,WEST LOTHIAN,ini terpakse mnuruti lmbaga sosial utk mnyerahkan anknya kpd keluarga angkat demi masa dpn y lbih baik.
   
       "hati saya berkencamuk ketika mereka mmbawa puteri saya pergi"ujarnya dipetik dari THE SUN.

"saya tahu sya terlalu muda utk mnjadi seorg ibu,tetapi sudah 2 tahun saya mmbesarkannya sendiri,saya mncintainya lebih dari segalanya."

6tahun berlalukini mddleton sedAng mnunggu klahiran anak KEDUA,.hasil bersama pasangan hidupnya
" saya bahagia akan kembali mnjadi ibu,tetapi di sudut lain saya takut.Saya trauma dgn pnglaman masa lalu yg mmbuatkan anak saya diambil''

    trauma itu masih mnyiksa.setiap malam dia slalu tidur dgn anak patung beruang milik anak terdahulu.ia mnjadi lambang bahawa dirinya tidak akan pernah melupakan seta mngikis perasaan cinta terhdp anaknya...
      dia berharap suatu masa boleh bertemu lagi dgn puteri sulungnya..setiap tahun dia mndapat dua surat daripada kluarga angkat anaknya.mlalui surat itu dya akn update la tntg kondisi anaknya mskipun tidak boleh mnyntuh nya..."saya ingin mnyatakan sgt mncintainya.jika dia ingin bertemu,bila2 masa sya ad untuknya."ujarnya.
sedihkan??ikutla pndpt msg2 kn..
hhe..amek sini lah,bukan skadar sumber

No comments:

Post a Comment